  • Data: 2009-02-07 16:08:58
    Temat: Re: Alior - wazelina ;)
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sob, 07 lut 2009 o 17:00 GMT, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

    > Jesteś pracownikiem Aliora?
    > ;-)

    Ja ogolnie potwierdzam :)

    W piatek mialem pewien problem, a byla juz 18 czy 19, czyli po godzinach
    pracy mojej Panki Bankierki, chociaz nie bylem wlasnie do konca pewny, wiec
    najpier zadzwonilem na infolinie, zautentykowalem sie, czekalem chyba az
    melodyjka potworzyla sie ze 4 czy 5 razy, wiec dalem sobie spokoj, i
    zadzwonilem do bankiera, byla juz w domu :) slyszalem odglosy domowe :)
    mimo to przyjela ode mnie zgloszenie, i za 15 minut oddzwonila z
    odpowiedzia.

    Ostatnio podpisywalem tez umowy, jak przyszedlem bylo wszystko
    przygotowane, zlozylem w sumie chyba z 10 podpisow i ze 30 parafek,
    wszystko zajelo z 10 minut, bardzo milo i kompetentnie...
    Architektura wnetrza odzialu tez bardzo pozytywnie, a bylem na kabatach...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ Whatever women do they must do twice as ]
    [ Ekg: #3781111 ][ well as men to be thought half ]