  • Data: 2009-02-08 17:00:36
    Temat: Re: Alior - wazelina ;)
    Od: "Szymon" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co w tym dziwnego? Tak działa też BZWBK.

    Korzystałem dość intensywnie z chipowej kredytówki w BZ WBK i nigdy nie
    udało mi się jej autoryzować offline.
    Podobno (!) pin nie jest zapisany na karcie, zatem autoryzacja pinem offline
    mnie nieco zaskoczyła. Zdarzyło mi się tak parę razy, ale ZAWSZE płacąc
    kartami autoryzowanymi podpisem.

    > E tam, nic z tych rzeczy. Tj. może i mówili, ale od mówienia do robienia
    > droga daleka.

    Rozumiem, że bank, który mówi jedno, a robi drugie to też pozytywne
    zaskoczenie? Dla mnie jest to co najmniej dziwne. Nie mówiąc o tym, że
    stawianie sobie pytania czy karta nadal działa, czy może już nie jest
    zupełnie niepoważne i mało wygodne.

    > To mnie raczej też nie dziwi, w wielu bankach wyciąg na papierze jest za
    > pieniądze.

    Owszem. Jednakże w kilku tak nie jest (np. Eurobank, Citi, które umożliwiają
    podgląd i internetowy i otrzymanie pocztą zestawienia). Alior miał przecież
    łączyć to co najlepsze, a jest dokładnie odwrotnie.