  • Data: 2009-02-09 21:33:40
    Temat: Re: Alior - wazelina ;)
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Wemif" <w...@a...pl> wrote in message
    news:gmq6f9$4q4$1@jaszczomp.tahoe.pl...

    > Az tyle?

    Zalezy od modelu POSa, niektore zabytki potrafia inicjowac karte przez 10
    sekund. Dawno nie uzywalem mikroprocesorowej to glowy nie dam, bo ludzka
    pamiec zawodna.

    > Dzieki.
    >
    > Wlasnie przejrzalem potwierdzenia z KK Aliora:
    >
    > 10 szt: (1) xxxxxx (gdzie x to cyfra)
    > 2: xxxxxx (1) (2)
    > 4: xxxxxx (1) (K)

    Oznaczenia moga byc rozne u roznych aklajerow, ale u wszystkich (o ile
    pamietam) 1 oznacza autoryzacje online.

    > Czyzby moja karta byla gorsza i dzialala tylko Online?
    > Kwoty od 15 (wiekszosc <50) do 150 zl.

    A mowisz o kacie debetowej czy kredytowej? ;).

    MK