-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweakn
ews.nl!postnews.google.com!news1.google.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!new
s.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!ne
wshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.n
ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 06 Dec 2010 22:34:42 +0100
From: Michal <m...@n...org>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Alior - zawyżona opłata za kartę
References: <7...@i...googlegroups.com>
<idgr88$as7$1@news.onet.pl> <idj0a3$3pg$1@kushnir.sileman>
<idj222$fo$2@news.onet.pl> <idj2gi$bff$1@kushnir.sileman>
<idj2mo$fo$3@news.onet.pl> <idj2q2$bff$2@kushnir.sileman>
<idj39n$fo$4@news.onet.pl> <idjadl$t53$1@node1.news.atman.pl>
<idjb5h$2fi$1@news.onet.pl>
<c...@h...googlegroups.com>
<idjdi0$s9h$1@kushnir.sileman> <idjf0r$fnj$3@news.onet.pl>
In-Reply-To: <idjf0r$fnj$3@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 20
Message-ID: <4cfd56f2$0$27037$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.12.172.10
X-Trace: 1291671282 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27037 83.12.172.10:44086
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:541646
[ ukryj nagłówki ]W dniu 06.12.2010 20:54, neoniusz pisze:
> W dniu 10-12-06 20:29, Wojciech Nawara pisze:
>>> A pomyslales, ze kolega z infolini bedzie mial problemy? :)
>>
>> To tam pracuje 1 człowiek ?????!!
>
> Biorac pod uwage to, ze ciagle poszukuja pracownikow na stanowisko
> "KONSULTANT TELEFONICZNY", to moze pracuje tam jedna osoba ;) I nikt
> inny nie chce.
A kto takich pracowników NIE szuka w trybie stałym? To jest praca,
której nikt na dłuższą metę nie lubi i nie wytrzyma- niezależnie od
tego, jak fajna by była. Trzeba przy tym przyznać, że ogólna jakość
obsługi przeez telefon w Aliorze jest doskonała- konsultanci zazwyczaj
wiedzą o czym mówią, jeśli nie wiedzą, to obiecują oddzwonienie i to
robią (a nie plotą bzdury wg własnego uznania, jak w MBanku, gdzie można
się naprawdę ciekawych rzeczy dowiedzieć od MLinii ;) ). No i potrafią
rozmawiać, słuchać, zachowując kulturę dyskusji.
Michał
Następne wpisy z tego wątku
- 07.12.10 19:24 neoniusz
- 10.12.10 23:58 Wojciech Nawara
- 12.12.10 23:03 Wojciech Nawara
- 13.12.10 14:04 xbartx
- 13.12.10 18:15 Wojciech Nawara
Najnowsze wątki z tej grupy
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
Najnowsze wątki
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto