eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior - zmiana typu KK - jakość obsługiRe: Alior - zmiana typu KK - jakość obsługi
  • Data: 2010-06-01 18:38:10
    Temat: Re: Alior - zmiana typu KK - jakość obsługi
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 1 Cze, 11:06, Mithos <f...@a...pl> wrote:
    >
    > Całe zadłużenie zostało spłacone i tu kuriozum nr #1 : nastąpił zwrot
    > cashback i powstała nadpłata, której bank nie potrafi z karty przelać na
    > normalny rachunek.
    >

    Ja to przewidzialem i dlatego trzymam karte do czasu kiedy rozliczy
    sie cashback, wtedy splace reszte i karte zamykam. Wisza co prawda
    jeszcze moje 2 reklamacje ale po prostu na wypowiedzeniu podam numer
    rachunku i po sprawie :). Generalnie przecietny ten caly Alior jest
    malo bankow bylo z ktorymi wytrzymalem mniej niz rok. Najszybciej
    zamknalem karte w Rajfim, ale to bylo zwiazane z tym, ze musialem
    limity redukowac, a nie wina banku.

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1