    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior - zmiana typu KK - jakość obsługi
    Date: Tue, 01 Jun 2010 23:05:37 +0200

    W dniu 2010-06-01 22:46, xbartx pisze:
    > Jak z Aliorem Ci nie pójdzie to wtedy test dbnetu albo może nowa promocja
    > w Citi?

    Alior mam do wypłat z bankomatów i do tego mi się sprawdza :) Ostatnio
    wypłacam sporo, a ich karta przez cały rok zawiodła mnie "aż" raz.
    Natomiast na KK to głównie zarabia bank, ja niewiele (jedynie cashback,
    który teraz na nowych zasadach będzie mi dawał marginalny bonus) więc
    mogę się bez tego obejść, zwłaszcza że dotychczas zapasowa karta mBanku
    okazuje się sprawdzać zupełnie wystarczająco. Najwyżej sobie jeszcze
    zwiększę limit.

    Natomiast nie wiem jak się to będzie opłacać bankowi, bo nic na mnie nie
    zarobią (na ROR trzymam tyle, że opłata miesięczną za kartę się niweluje
    i coś tam zostaje), innych produktów u nich nie mam, a wypłat dokonuję
    sporo i to na małe kwoty :) Ale to już problem Aliora :)

    Nawet chciałem założyć konto w BZWBK żeby zgarnąć 100 PLN, myślałem też
    o nowej KK DBNET (partnerska z PC) ale jakoś mi się nie chce :) Chyba
    się na to wszystko robię za stary i zbyt leniwy :)

    --
    Mithos