    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior & zmiany na gorsze
    Date: Wed, 16 Dec 2009 15:37:33 +0100

    Użytkownik "mucher" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:86213770-24f0-45e2-9643-7443d0110c03@t4
    2g2000vba.googlegroups.com...

    > Tyle że musisz jeszcze spełniać kryterium "głównego banku". A w ogóle

    A ciekawe czy Assistance działałby tylko w tych miesiącach kiedy kryterium
    byłoby spełnione a w pozostałych nie. Innymi słowy: co spowoduje
    niespełnienie kryterium w jednym z miesięcy.

    > I jak rozumiem to dodatkowa opłata - oprócz tej za wznowienie karty?
    > Innymi słowy sporadycznie używana karta to 95 złotych rocznie za
    > główną, 80 za dodatkową.

    Zależnie od rodzaju karty. Do 60 zł kary za nieużywanie + roczna opłata za
    wydanie/wznowienie.

    > No i dla korzystających z k. odnawialnego - 1.6% to niespecjalnie
    > tanio jest - abstrahując od oprocentowania.

    1,6% to tanio nie jest ale i wyjątkowo drogo też nie.

    Widzę, że jest więcej tego miodu. Mniej darmowych przelewów... Dodatkowe 15
    zł rocznie za karty debetowe. Dobrze że zamykać karty można przez net, bo by
    się kolejki w oddziałach porobiły. Ja tam już dzisiaj zamknąłem dwie
    aliorowe karty debetowe. :)

    Saldo papierów wartościowych w BM nie wlicza się do limitów zwalniających,
    podobnie jak w ING. A np. w Multi się wlicza.