  • Data: 2009-12-16 19:40:50
    Temat: Re: Alior & zmiany na gorsze
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A właśnie złożyłem kolejny wniosek o podniesienie limitu na KK. Nie
    > dość, ze będą chcieli mi cashback ściąć to jeszcze podnieść kwotę do 15
    > tys. Tak więc prawdopodobnie wymienię to na Citi LOT (tam łatwo o
    > zniesienie opłat, a BP chyba prosto będzie zamienić?). A co do konta...
    > Akurat dziwnym trafem przyszła oferta ING z kontem Komfort za 0zł na
    > rok. A już miałem kasować tego SMSa. To się chyba pani w Aliorze zdziwi
    > jak zamiast podpisać umowę do KK zjawię się z rezygnacją.

    szkoda wielka, bo juz sie do kk Aliora przyzwyczailem, ale nie bede na
    siłe robił obrotu na 15kzł, aby miec zwolnienie z limitu...karte mam
    wazna do 4.2010 i jezeli nowe warunki sa takie jak piszecie to poprosze
    o jej niewznawianie, a ror zamkne bo nie widze zadnego plusa korzystania
    z niego...dobrze, ze w Multi bez zmian ;-)

    glowna kk bedzie u mnie Polbank Era
    zapasowa Gold z EB
    do tego Citek do przelewow...reszcie podziekuje

    --
    pozdrawiam
    RobertS