  • Data: 2009-12-17 17:51:55
    Temat: Re: Alior & zmiany na gorsze
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    xbartx pisze:
    > Ja do darmowych wypłat w pl mam aktualnie dbnet i dopóki nie popsują to
    > będę używał, bo działa bez zarzutu.

    Tylko zakładać teraz nowe konto, użerać się z tym i pilnować aby
    wszystko było ok, po to aby zaoszczędzić 24 PLN to jest trochę bezsensu
    i można to robić jedynie w imię zasad :)

    Inna sprawa, że np. moja MC PayPass przestała działać np. w bankomatach ING.

    Natomiast jak na KK zmniejszą cashback i zwiększą limity wymagane do
    zwolnienia z opłaty rocznej to już rezygnacja z takiej karty ma znacznie
    większy sens.

    Dodatkowo muszę z przykrością powiedzieć, że aktualnie nawet
    najdrobniejsze płatności KK Alior wymagają autoryzacji online, a do
    niedawna było bardzo ciekawie, bo wszystko szło offline i czas
    autoryzacji wynosił praktycznie nic.

    --
    Mithos