  • Data: 2009-12-18 15:12:22
    Temat: Re: Alior & zmiany na gorsze
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 18 Dec 2009 08:47:44 +0100, RobertS napisał(a):

    > Ale gdzie logika:
    > 1. masz bank, w ktorym za kartę 0 zł i oprocentowanie ror 0% - nie
    > placisz i nic od banku (odsetki) nie dostajesz (pomijam fakt, ze mozna
    > kase przelac na KO i cos na tym zarobic), 2. inny bank - placisz x zl za
    > konto/karte ale konto jest oprocentowane i aby zrownowazyc oplaty musisz
    > iles tam trzymac - też wychodzisz na zero jeżeli gdzieś po drodze
    > państwo nasze nie pobierze podatku

    Ja tutaj chciałbym dodać 3 gr w temacie "częstego wypłacania". Jeżeli
    mamy wypłaty z wszystkich bankomatów za darmo, to jest większe
    prawdopodobieństwo jakiegoś zeskanowania karty - wypłacamy w różnych
    miejscach i przeważnie częściej. Także czy ROR jest oprocentowany czy
    nie, to dla własnej spokojności lepiej mieć osobne konto tylko do wypłat
    z niewielką ilością gotówki na nim.

    --
    xbartx