  • Data: 2009-12-18 15:20:00
    Temat: Re: Alior & zmiany na gorsze
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "xbartx" news:hgg5l0$amc$3@inews.gazeta.pl

    > Też mnie zastanawia z czego to wynika? Jak ktoś ma drogi sklep pod domem,
    > to na zakupy będzie czasami jeździł i 30 min, aby w kupić taniej. To samo
    > się w sumie tyczy każdych innych zakupów. Z bankami już to niestety nie
    > działa. Czy to jest jakaś bankowa niechęć albo strach? Ostatnio swojego
    > kolegę przekonywałem, aby wyprowadził się z Inteligo do dbneta - w miarę
    > dużo wypłaca i jeszcze przelewy. To mimo, że się przeniósł do dbnet i
    > wiedział, bo mu 3 razy powtarzałem o opłacie za kartę, to i tak zapłacił
    > 5 pln za pierwszy miesiąc i machnął ręką. Dziwne, nieprawdaż?

    Czy dziwne? Dla nas zapewne tak, dla większości nie. Po prostu ludzie
    przyjmują, że tak musi być i koniec. Wychodzą z założenia, że w każdym banku
    jest tak samo. Ja osobiście przestałem się bawić w bankowe krucjaty.
    Przekonanie trzech osób do porzucenia PKO BP oraz Żubra wypompowały mnie
    najbliższe kilka lat :) Teraz niech oni przejmują po mnie pałeczkę - z
    nowych banków są zadowoleni niech więc przyciągają innych.