eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior znowu spamuje bo ma milionowego klienta?Re: Alior znowu spamuje bo ma milionowego klienta?
  • Data: 2012-02-20 08:30:30
    Temat: Re: Alior znowu spamuje bo ma milionowego klienta?
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Alior się do mnie odezwał w te słowa:


    "Witam serdecznie.

    W odpowiedzi na przesłaną korespondencję uprzejmie informuję, że Pana
    zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych została wycofana i
    nie powinien Pan otrzymać wiadomości mailowej "Nowości w Alior Banku -
    luty 2012".

    Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Mamy nadzieję, iż nie wpłynie
    ona negatywnie na dalszą współpracę z naszym Bankiem. Zapewniamy, iż
    dołożymy wszelkich starań, aby podobne sytuacje nie miały miejsca w
    przyszłości.

    W razie dodatkowych pytań zapraszam do ponownego kontaktu z
    Bankiem."

    Widać, że PR mają tam już na dosyć dobry poziomie. Niby mnie przepraszają
    za "zaistniałą sytuację", mają nadzieję etc. jednak jednocześnie mimo
    chodem napisali, że "moja zgoda" została wycofana - czyli de facto to ja
    jestem winny ale oni są tacy fajni i mnie nawet przeproszą. Lekkie
    kuriozum.


    --
    xbartx

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1