  • Data: 2012-05-31 09:20:40
    Temat: Re: AliorSync
    Od: ls <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Maj, 16:03, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "ls" a...@f...goo
    glegroups.com

    > : Mozecie - jak tworzyli Alior, byl identyczny konkurs i oboje z zona
    > : dostalismy, nasze stowki.
    >
    > Żona, Ty, żona+Ty? Razem 3 stówki?

    No nie: ja stowke, zona stowke - razem dwie stowki.
    Potem dawali stowke za wziecie KK. wiec znowu: ja stowke, zona stowke.
    Na koniec ja dostalem jeszcze stowke, tylko juz nie pamietam za co.
    W sumie ja mam 3 stowki od Aliora, zona dwie - razem 5 stowek od
    Aliora.
    Jak juz dostaniemy od Synca po stowce, moze znow powtorzy sie historia
    i beda w Syncu dawac stowki za KK?

    --
    pozdr.
    ls