eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlleKarta - alle co z kontem? :)Re: AlleKarta - alle co z kontem? :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: AlleKarta - alle co z kontem? :)
    Date: Thu, 13 Oct 2005 15:30:58 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <dilniq$l89$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <dilft4$2pt$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: fideltronik.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1129210266 21769 80.48.253.194 (13 Oct 2005 13:31:06
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 13 Oct 2005 13:31:06 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.6 (Windows/20050716)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <dilft4$2pt$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:366262
    [ ukryj nagłówki ]

    --- konrad --- napisał(a):

    > Czy komus jeszcze udalo sie _nie_dostac_ hasla do bzwbk24?

    Podepnę się pod wątek. Ja na razie mam TYLKO kartę, nieaktywną.

    Złożyłem wniosek zaraz po tym, jak na grupie pojawiła się informacja o
    tej nowej inicjatywie ;-). Jako sposób podpisania umowy wybrałem oddział
    banku, bo do kurierów mam ograniczone zaufanie, a i tak pewnie byłby
    problem z umówieniem się w sensownym czasie i miejscu.

    Karta przypełzła pocztą z trąbką po mniej więcej dwóch tygodniach.
    Pofatygowałem się więc do wcześniej wybranego oddziału. Po wyłuszczeniu
    celu mojej wizyty zobaczyłem po drugiej stronie biurka wieeeeelkie oczy,
    po okazaniu karty oczy zrobiły się jeszcze większe ("no rzeczywiście, to
    karta z naszego banku, ale ja niej nic nie wiem"). Pani skonsultowała
    się z kimś "wyżej" i uzgodniła, że rzeczywiście wydają takie karty.
    Poprosiłem więc o to, bym mógł podpisać umowę i takie tam. Ale tu
    ściana: w ogóle nie wiadomo, jak to trzeba zrobić, bo w systemie to
    takiej opcji nie ma. Pani zadzwoniła do centrali czy też centrum kart.
    Po drugiej stronie słuchawki konsultantka udała się na konsultacje, gdyż
    też nie wiedziała, o co chodzi. Po 5 minutach owocnych konsultacji pani
    obsługująca moją skromną osobę dowiedziała się, że do oddziału banku
    umowę i wszystkie potrzebne dokumenty przywiezie... kurier. Ślicznie.
    Lekka konsternacja kilku osób w banku, "bo rzeczywiście jakiś kurier coś
    przywiózł, ale ja nie wiem co to było, ktoś to chyba wziął, ale nie
    wiedział, co to" (to były "ciche rozmowy" między pracownikami). Pani
    powróciła do biurka przy którym siedziałem i oznajmiła, że "jeszcze nie
    przyszła moja umowa, ale jak przyjdzie to ja pana powiadomię".
    Zostawiłem swój numer telefonu i po 25 minutach opuściłem oddział.

    Było to ze dwa tygodnie temu. Do tej pory cisza, a ja na razie nie mam
    czasu udać się do oddziału.

    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1