  • Data: 2005-09-04 21:13:29
    Temat: Re: AlleKarta - karta co-branded Allegro / BZWBK / PayBack
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@U...net.pl> napisał w
    wiadomości news:dffn9i$sha$1@news.dialog.net.pl...
    > Czasem trudno o sprzedawcę z tego samego miasta, a jakoś nie uśmiecha mi
    > się jeździć setki (dziesiątki) km i brać dni wolnych. To co piszesz jest
    > bardzo mało wygodne.

    Przesada. Możesz umówić się po południu, w weekend itp. Wszak allegro w
    dużej mierze jest przeznaczone dla prywatnych osób. No chyba, że pracujesz w
    hipermarkecie na kasie i bierzesz urlop na siku.
    A co do kilometrów to moje autko pali 10zł gazu na 100km i zdecydowanie
    taniej jest jechać niż płacić prowizje, łazić po sądach (niekoniecznie wtedy
    w weekendy), wynajmować adwokata, zakładać sprawy, bo przedmiot noszący
    niewielkie ślady użytkowania okazał się totalnie zniszczony (baaaardzo
    częsta sprawa w przypadku np. komórek).