  • Data: 2010-03-30 16:52:13
    Temat: Re: Allegro Działanośc Bankowa
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 30 Mar 2010 17:44:23 +0200, wspolna-flaszka.pl napisał(a):
    > Owszem mozna zlecic recznie wyplate , ale pomiedzy zmiana ze statusu
    > rozpoczeta (czyli zlecenie)
    > a zakonczona (czyli wykonany przelew) mija kolo 3 dni.

    Czy te statusy są takie same jak u kupującego? Bo mi się jeszcze nie
    zdarzyło, by przy płaceniu za pomocą PzA status płatności zmienił się na
    "zakończona" później niż po godzinie, a z reguły niemal od razu po wpisaniu
    danych karty albo puszczeniu mtransferu dostaję maila "twoja wpłata została
    przekazana na konto sprzedawcy".

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944