    From: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Allekarta - raz jeszcze - wątpliwości
    Date: Tue, 13 Sep 2005 00:17:09 +0200

    2005-09-12 23:44- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Szymon, gdy pisał(a):

    > Ależ znam wielu, w tym sam się do nich zaliczam. Osobiście nie znam nikogo,
    > kto wypożycza auta na KK za granicą, w Polsce, korzysta z nie-śmierdzących
    > poczekalni na lotniskach.

    Ale dopuszczasz, że takowi istnieją i co więcej, że są grupą na tyle
    znaczącą (zarówno liczbowo jak i finansowo), że zorientowane na zysk
    banki powinny ich dostrzegać?

    > Sprawa ma się tak, iż posiadanie kilku kart, kont
    > może powodować ubytek w budżecie domowym rzędu kilkuset złotych rocznie,
    > dlatego myślę, że Kowalski zastanawia się nad redukcją kosztów bez
    > specjalnej redukcji funkcjonalności

    Tak naprawdę, to wiele z tych kart można wynegocjować za darmo (czasy
    takie). A problemem dla Kowalskiego (wybaczcie mi, o zamożni Kowalscy!)
    jest raczej spełnienie kryteriów wymaganych dla otrzymania takich kart.

    I jeszcze, na koniec (bo to dla mnie raczej EOT jest), drobiazg: cechą
    dobrze rozwiniętego rynku jest oferowanie produktów adresowanych do
    rozmaitych grup odbiorców. Zarówno "status gainers", uczestnicy aukcji
    internetowych, osoby często podróżujące, nałogowi zakupowicze,
    zorientowane ekologicznie feministki, studenci etc. powinni znaleźć
    karty odpowiednie do ich potrzeb i możliwości finansowych. Czy będą to
    karty embosowane, czy nie, ze zdjęciem nieboszczyka pieska, czy
    wysadzane szlachetnymi kamieniami,to kwestia drugorzędna. Zawsze jednak,
    zwłaszcza wtedy, gdy konkretnego odbiorcę traktujemy jako punkt
    odniesienia, warto pamiętać o rozmaitości form życia białkowego i swoich
    wyobrażeń nadmiernie nie uogólniać.
    W istocie nie ma między nami sporu, być może jednak znamy inne zestawy
    Kowalskich.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****