eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAllianz Bank > Get BankRe: Allianz Bank > Get Bank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: osa <o...@n...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Allianz Bank > Get Bank
    Date: Sun, 26 Jun 2011 21:53:51 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 64
    Message-ID: <iu82of$1ip$1@news.onet.pl>
    References: <iteuqv$m38$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@d...googlegroups.com>
    <itiekt$qgo$2@news.net.icm.edu.pl> <itigcv$7qr$1@news.onet.pl>
    <b...@j...googlegroups.com>
    <itinml$fb$1@news.onet.pl> <itk2ha$1cd$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 109.95.237.54
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1309118031 1625 109.95.237.54 (26 Jun 2011 19:53:51 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 26 Jun 2011 19:53:51 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    Thunderbird/3.1.11
    In-Reply-To: <itk2ha$1cd$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:554867
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-06-19 07:47, Paweł Hadam pisze:
    > Karta niespersonalizowana (płaska). Po wyrobieniu właściwej z nazwiskiem
    > (wypukła) teoretycznie jest blokowana, ale moja działa do dziś.

    W sumie to jestem ciekaw jak to jest z blokadą 'karty na start' bo
    strona www i regulamin milczą nt. konieczności blokady tej karty, za to
    pani w oddziale też mówiła o blokadzie - co mi się nie uśmiecha bo
    chciałbym mieć ją jako zapasową na wyjazd gdyby 'karta do konta' się
    zgubiła/popsuła/zniknęła w czeluściach bankomatu. Mam nadzieję że przy
    telefonicznej aktywacji uda mi się załatwić nieblokowanie tej 'na
    start'. W ogóle piszą, że karta na start ważna 2 czy 3 lata, a moja do
    końca lipca, bo chyba koperta z nią leżała w oddziale od powstania banku ;)

    Więc jak już wynika z powyższego zdania założyłem tam konto po Waszej
    informacji o rozliczaniu ichniej karty po kursach Visy. Wrażenia z
    wizyt(!) w oddziale mam mieszane więc dla potomnych i chętnych
    zamieszczam poniżej ;)

    1) Do oddziału wpadłem we wtorek o 16:40 sądząc że w 20 minut uda im się
    przeklepać dane z dowodu i podpisać umowę... tym czasem połowa papierów
    jest wypisywana ręcznie! Z systemu drukowana jest tylko umowa i karta
    danych, a wniosek o kartę (na start i do konta), wniosek o przystąpienie
    od ubezpieczenia Assistance i NNW ręcznie! Daje to 8 stron do wypisania
    przez pracownika, co musi trwać.

    2)Obsługa średnio zorientowana (dziewczyna chyba pierwszy raz otwierała
    rachunek bo ciągle o coś pytała koleżankę) co dziwi skoro w piątek
    zlikwidowali ten oddział (od jutra obsługa wszystkich klientów Allianz
    Banku przeniesiona będzie do wybranych oddziałów GetinBanku) więc albo
    pracowała długo ale nie miała okazji otworzyć konta albo jest nowa i
    spała na szkoleniu skoro likwidują oddziały i pewnie zmieni się im
    system więc będzie kolejne szkolenie ;)

    3) Było późno więc nie chciałem już czytać wszystkiego od deski do deski
    bo chyba do 18 byśmy się nie wyrobili więc tylko przeleciałem wzrokiem
    po umowie. Umowa była o konto i dostęp elektroniczny więc przyjąłem że
    gdzieś tam będzie login i info jak się zalogować pierwszy raz... więc
    nie dopytywałem i to był błąd. Panienka też nie spytała czy chcę dostęp
    mimo, że pytałem czy konto oszczędnościowe mogę sobie otworzyć przez
    system transakcyjny więc wyraźnie byłem zainteresowany dostępem przez
    net. Skończyło się na drugiej wizycie następnego dnia aby uzyskać dostęp
    przez internet.

    4) W pierwszym i drugim dniu obsługa twierdziła że KO otworzę tylko w
    oddziale, a można przez system transakcyjny albo telefonicznie... :/

    5) Po zalogowaniu do system transakcyjnego nie widziałem kart
    debetowych... tak jakby zapomnieli je podpiąć. Wysłałem więc wiadomość
    przez pocztę wewnętrzną z prośbą o weryfikację. Na drugi dzień karty
    same się pojawiły, odpowiedź przyszła, że karty przecież są, a jak nadal
    nie widzę to zgłosić reklamację i sprawdzą czemu nie ma - wyszedłem na
    ślepego :)

    Z sytuacji śmiesznych to panienka spytała czy znam ofertę i gdy
    potwierdziłem to stwierdziła że pewnie chcę założyć konto w bezpłatnym
    pakiecie WWW... mina gdy skorygowałem że chodzi o pakiet premium
    bezcenna :) Ale co ja poradzę że tylko w tym wypłaty z bankomatów za
    granicą są bezpłatne a ja po to te konto potrzebuję ;)

    Aktualnie jestem zadowolony z Allianz... mam nadzieję, że tak będzie
    również pod szyldem Get(in)Banku. Jak tylko dotychczasowe zasady
    rozliczania kart i TOiP nie ulegnie zmianie to będę na pewno szczęśliwym
    ich klientem :) I przy dobrym wietrze to konto stanie się moim
    podstawowym kontem ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1