-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
From: osa <o...@n...onet.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Allianz Bank > Get Bank
Date: Sun, 26 Jun 2011 21:53:51 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 64
Message-ID: <iu82of$1ip$1@news.onet.pl>
References: <iteuqv$m38$1@inews.gazeta.pl>
<4...@d...googlegroups.com>
<itiekt$qgo$2@news.net.icm.edu.pl> <itigcv$7qr$1@news.onet.pl>
<b...@j...googlegroups.com>
<itinml$fb$1@news.onet.pl> <itk2ha$1cd$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 109.95.237.54
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1309118031 1625 109.95.237.54 (26 Jun 2011 19:53:51 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 26 Jun 2011 19:53:51 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
Thunderbird/3.1.11
In-Reply-To: <itk2ha$1cd$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:554867
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-06-19 07:47, Paweł Hadam pisze:
> Karta niespersonalizowana (płaska). Po wyrobieniu właściwej z nazwiskiem
> (wypukła) teoretycznie jest blokowana, ale moja działa do dziś.
W sumie to jestem ciekaw jak to jest z blokadą 'karty na start' bo
strona www i regulamin milczą nt. konieczności blokady tej karty, za to
pani w oddziale też mówiła o blokadzie - co mi się nie uśmiecha bo
chciałbym mieć ją jako zapasową na wyjazd gdyby 'karta do konta' się
zgubiła/popsuła/zniknęła w czeluściach bankomatu. Mam nadzieję że przy
telefonicznej aktywacji uda mi się załatwić nieblokowanie tej 'na
start'. W ogóle piszą, że karta na start ważna 2 czy 3 lata, a moja do
końca lipca, bo chyba koperta z nią leżała w oddziale od powstania banku ;)
Więc jak już wynika z powyższego zdania założyłem tam konto po Waszej
informacji o rozliczaniu ichniej karty po kursach Visy. Wrażenia z
wizyt(!) w oddziale mam mieszane więc dla potomnych i chętnych
zamieszczam poniżej ;)
1) Do oddziału wpadłem we wtorek o 16:40 sądząc że w 20 minut uda im się
przeklepać dane z dowodu i podpisać umowę... tym czasem połowa papierów
jest wypisywana ręcznie! Z systemu drukowana jest tylko umowa i karta
danych, a wniosek o kartę (na start i do konta), wniosek o przystąpienie
od ubezpieczenia Assistance i NNW ręcznie! Daje to 8 stron do wypisania
przez pracownika, co musi trwać.
2)Obsługa średnio zorientowana (dziewczyna chyba pierwszy raz otwierała
rachunek bo ciągle o coś pytała koleżankę) co dziwi skoro w piątek
zlikwidowali ten oddział (od jutra obsługa wszystkich klientów Allianz
Banku przeniesiona będzie do wybranych oddziałów GetinBanku) więc albo
pracowała długo ale nie miała okazji otworzyć konta albo jest nowa i
spała na szkoleniu skoro likwidują oddziały i pewnie zmieni się im
system więc będzie kolejne szkolenie ;)
3) Było późno więc nie chciałem już czytać wszystkiego od deski do deski
bo chyba do 18 byśmy się nie wyrobili więc tylko przeleciałem wzrokiem
po umowie. Umowa była o konto i dostęp elektroniczny więc przyjąłem że
gdzieś tam będzie login i info jak się zalogować pierwszy raz... więc
nie dopytywałem i to był błąd. Panienka też nie spytała czy chcę dostęp
mimo, że pytałem czy konto oszczędnościowe mogę sobie otworzyć przez
system transakcyjny więc wyraźnie byłem zainteresowany dostępem przez
net. Skończyło się na drugiej wizycie następnego dnia aby uzyskać dostęp
przez internet.
4) W pierwszym i drugim dniu obsługa twierdziła że KO otworzę tylko w
oddziale, a można przez system transakcyjny albo telefonicznie... :/
5) Po zalogowaniu do system transakcyjnego nie widziałem kart
debetowych... tak jakby zapomnieli je podpiąć. Wysłałem więc wiadomość
przez pocztę wewnętrzną z prośbą o weryfikację. Na drugi dzień karty
same się pojawiły, odpowiedź przyszła, że karty przecież są, a jak nadal
nie widzę to zgłosić reklamację i sprawdzą czemu nie ma - wyszedłem na
ślepego :)
Z sytuacji śmiesznych to panienka spytała czy znam ofertę i gdy
potwierdziłem to stwierdziła że pewnie chcę założyć konto w bezpłatnym
pakiecie WWW... mina gdy skorygowałem że chodzi o pakiet premium
bezcenna :) Ale co ja poradzę że tylko w tym wypłaty z bankomatów za
granicą są bezpłatne a ja po to te konto potrzebuję ;)
Aktualnie jestem zadowolony z Allianz... mam nadzieję, że tak będzie
również pod szyldem Get(in)Banku. Jak tylko dotychczasowe zasady
rozliczania kart i TOiP nie ulegnie zmianie to będę na pewno szczęśliwym
ich klientem :) I przy dobrym wietrze to konto stanie się moim
podstawowym kontem ;)
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...