  • Data: 2011-06-19 06:59:18
    Temat: Re: Allianz Bank > Get Bank
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 18 Jun 2011 19:36:50 +0200, osa napisał(a):

    > No to kolejny jej plus :) Oferta konta premium wygląda bardzo
    > zachęcająco... wszystko za free (łącznie z bankomatami za granicą i
    > pakietem ubezpieczeń - nie wiem czy coś wartym), a do zwolnienia z
    > opłaty za konto wystarczy wpływ 7500 w miesiącu... który następną sesją
    > Elixiru może wrócić skąd przybył ;)

    Wrzucałem porównanie VISA Allianz do MC Polbank i Allianz zwyciężył. Jak
    wtedy wyszło z dyskusji to po prostu VISA ma lepsze kursy niż MC stąd ta
    różnica (na pewno 1% CB na Polbank-era to niweluje).
    Ogólnie konto jest ok. Smsy z powiadomieniami przychodzą i są w cenie
    konta czyli darmowe, więc wiesz dokładnie kiedy te 7,5k Ci się pojawiło i
    możesz je odbić np. pierwsza sesja niby jest w Allianz o 12 księgowana a
    ja esa dostaję zazwyczaj 10.30-11.00. W oddziale spokój i cisza. Szkoda
    tylko, że zostali kupieni i być może się pewne rzeczy popsują.

    Xenocide