    From: "allpay-user" <s...@W...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Allpay
    Date: 14 Aug 2003 08:57:05 +0200

    > OK, to zapytam inaczej.
    > Zaczełam korzystać z ich usług 1,5 m-ca temu.
    > W tym czasie zmienili termin wypłacania pieniędzy - w FAQ nie jest już
    > podane, że wypłata nastąpi do 5. następnego miesiąca, ale, że między 1. a
    > 10...
    > Nie dostałam jeszcze pieniędzy za lipiec, kontaktowałam się z nimi dwa razy,
    > pytając kiedy to nastąpi i dostałam dwie różne odpowiedzi.
    > Trochę mnie to niepokoi...
    > Tylko proszę o wypowiedzi faktycznych użytkowników, za rady
    > 'wszystkowiedzących' z góry dziękuję.

    Też nie dostałem kasy za lipiec ,-a dzis 14 sierpnia ,kozystałem od 2 miesiecy
    i było OK ,teraz powaznie juz sie zastanawiam czy warto ryzykowac z ta firmą
    bo tak naprawdę nic nie chroni urzytkownikow takiego serwisu.
    1-nie mamy zadnej umowy
    2-nie jesteśmy w stanie wykazac za ile przeprowadzilismy transakcje-gdyby
    serwis allpay zniknął z sieci pewnego dnia
    3-Polcard pewnie tez nie bedzie z nami rozmawiał -bo nie jestesmy stroną w tych
    rozliczeniach
    Polcard przelewa kase Alpayowi -a reszta go nie interesuje -wiec allpay nie
    musi pewnie wykazac sie przed nikim ze przelal kase userowi ....
    4-niestety konkluzja jest taka że nic nas tak naprawdę nie chroni
    pozostaje liczyć na uczyciwosc prowadzacego tę firmę
    własciciela Allpay.....a ja juz nieco straciłem zaufanie po tym jak zmienili
    termin wysyłania kasy - jesli ja nawet dostanę to powaznie sie jeszcze
    zastanowie czy warto ryzykowac