eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAllpay itp.Re: Allpay itp.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-m
    ail
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Allpay itp.
    Date: Fri, 16 Jun 2006 13:43:04 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 58
    Message-ID: <e6u5jl$k29$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <e6opl7$h0$1@atlantis.news.tpi.pl> <e6orb4$e3s$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <e6u3b3$397$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ett136.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1150458294 20553 83.20.165.136 (16 Jun 2006 11:44:54
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Jun 2006 11:44:54 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.2 (X11/20060521)
    In-Reply-To: <e6u3b3$397$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:388530
    [ ukryj nagłówki ]

    m...@W...gazeta.pl napisał(a):
    > mvoicem <m...@g...com> napisał(a):
    >
    >> 1. Kasa od nich do ciebie potrafi iść prawie miesiąc. Wg. regulaminu
    >> mają około 10 dni roboczych - czyli do 2 tygodni kalendarzowych na
    >> wysłanie pieniędzy, tylko często się okazuje że oni niby wysłali, ale
    >> pieniądze idą na twoje konto tydzień albo i dwa. Z drugiej strony bywa
    >> że pieniądze na koncie są kilka dni po złożeniu dyspozycji wypłaty, więc
    >> może to sugerować albo mają bałagan, albo problemy z płynnością.
    >
    > według regulaminu mają *do* 10 dni roboczych, więc jesli kasa idzie krócej to
    > pozostaje sie tylko cieszyć, nie łączyłbym tego z brakiem płynnosci ani z
    > bałaganem :)

    Co do 10 dni nie mam zastrzeżeń (oczywiście wolałbym żeby to było
    troche mniej). Chodzi mi o to że 10 dni dawno minęło, oni mówili że
    zrealizowali w terminie, a ja kasy ciągle nie miałem. Przy czym miła
    pani na infolinii wciskała mi kit że przelew może i tydzień iść.

    >
    >> 2. Są dni kiedy nie sposób się dodzwonić na ich infolinię (przez 2 dni
    >> próbowałem kiedy tydzień od dnia kiedy mi powinni wysłać ciągle jeszcze
    >> nie widziałem kwoty na koncie).
    >
    > Kurcze, ja nie mam z tym problemów, moze próbowałes w weekend? Infolinia w
    > weekend nie pracuje.

    Nie, to był poniedziałek i wtorek. W środę już się udało.

    >
    >> 3. Sugerowany przez nich sposób kontaktu nietelefonicznego - formularz
    >> na stronie wydaje się być podłączony do /dev/null :). Nie uzyskałem
    >> nigdy odpowiedzi na pytanie zadane przez formularz, za to na maile -
    >> owszem.
    >
    > Też dziwne, bo przez formularz mi odpowiadali, ale trwało to troszeczkę (kilka
    > godzin) dłużej niż przez maila, ale może to przypadek.

    No widzisz ....

    >
    >> 4. Swojego czasu był bałagan w fakturach za prowizję. Raz poprosiwszy
    >> fakturę dowiedziałem się że zostanie wystawiona w następnym miesiącu -
    >> zbiorczo. W następnym miesiącu nie doczekawszy się jej, dowiedziałem się
    >> że już za późno na fakturę za miesiąc o który mi chodzi, a nie mieli
    >> nigdzie odnotowanej mojej prosby o przysłanie faktury.
    >> Teraz to mają zautomatyzowane, więc ten problem odpada.
    >>
    >> Ale pomijając te drobne niedogodności, to system wydaje się sprawować
    >> całkiem dobrze :)
    >
    > Mnie też ten serwis przypasował. i to bardzo :)

    Nie wiem jakie obroty na allpay generujesz, ja raczej znikome. Jeżeli
    twoje są spore, to w tym bym szukał przyczyn dlaczego mamy tak
    diametralnie różne doświadczenia :).

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1