eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAllpay - pomocyRe: Allpay - pomocy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: Miernik <m...@f...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Allpay - pomocy
    Date: Tue, 11 Oct 2005 19:17:15 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 12
    Message-ID: <2...@l...localdomain.local>
    References: <5...@n...onet.pl>
    Reply-To: Miernik <m...@f...org>
    NNTP-Posting-Host: 82.160.121.87
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1129052308 83697 82.160.121.87 (11 Oct 2005 17:38:28
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Oct 2005 17:38:28 +0000 (UTC)
    User-Agent: tin/1.7.10-20050815 ("Grimsay") (UNIX) (Linux/2.6.12-1-686 (i686))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:366045
    [ ukryj nagłówki ]

    Robert <t...@o...pl> wrote:
    > Klient twierdzi ze zaplacil i rzada albo towaru albo zwrotu pieniedzy
    > (refund/chargeback). No ale ja tych pieniedzy nie otrzymalem. Twierdzi
    > dodatkowo ze nie trzeba czekac na rozliczenie karty jak to napisalo
    > ladnie allpay.

    Wytłumaczyć klientowi że musi poczekać i mu blokada sama zniknie, i nic
    nie musi robić. Ty też nic nie musisz robić.

    > Co teraz zrobic?

    --

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1