  • Data: 2008-03-31 21:31:01
    Temat: Re: AmEx Millenium - akceptowalnosc
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a ten amex z millennium będzie owocował jakimiś punktami?
    >
    > pytam, bo właśnie dziś wnioskowałem oddając im wyciągi z citi.

    żadnych punktów, tylko same problemy z akceptowalnością...a ja im oddałem
    wyciągi z kk BZWBK
    i ciągle coś się nie udaje i bank ostatnio zamilkł

    ps
    znalazłem tę MC na mistrzostwa, ładnie wygląda więc się pewnie zdecyduję
    ;-)
    chociaż od stycznia czekam na kk MC z PayPassem, ale coś w banku nie
    zagrało i do dzisiaj nie ma ;-(