  • Data: 2008-01-15 07:00:41
    Temat: Re: AmEx Millenium - opinie
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "m23m" <m...@o...eu> wrote in message
    news:7fea.00000184.478be1d4@newsgate.onet.pl...

    > Zgadzam się. Choć czasem autoryzacja AmExa jest szybsza niż innych kart
    > (np.
    > Carrefoury, w każdym razie te warszawskie).

    Byc moze i krotsza, ja nie zauwazylem. Na pewno krotsze sa numery
    autoryzacji ;). Nie przypominam sobie zeby mi sie zdarzyl dluzszy nic 2
    cyfrowy.

    > Najdłuższe rozliczenie jakie mi się z tym AmExem przytrafiło, to ok. 2
    > miesięcy
    > (wiosna 2007 r.). Ale to tylko raz...

    To nalerzy uznac za jednostke nietypowa. 2-3 dni robocze to jest chyba
    norma.

    > A jakie są w Polsce inne urządzenia wymagające autoryzacji PIN-em?

    Np. automaty biletowe, znajdziesz takie w kazdym warszawskim Cinema City :).

    MK