  • Data: 2006-12-19 20:18:24
    Temat: Re: AmEx - ile znakow na nazwisko ?
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    666 napisał(a):
    > Ile znaków ma pole przeznaczone w kartach AmEx na imię i nazwisko ?

    Z innej beczki... jak wypelniam jakikolwiek wniosek online to moje imie
    + nazwisko nie mieszcza sie w zadnym systemie (wychodzi o jedna literke
    wiecej). Tym niemniej jakos ciagle dostaje nowe karty z pelnymi danymi,
    wiec zastanawia mnie jak to jest : nie da sie ale i jednoczesnie da sie
    ? Ktos mi to wyjasni ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos