eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAmeryka idzie do przodu!Re: Ameryka idzie do przodu!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!news-out1.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!bandi.nntp.kabelfoon.
    nl!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!198.186.194.249.MISMATCH!news-out
    .readnews.com!transit3.readnews.com!postnews.google.com!p23g2000vbl.googlegroup
    s.com!not-for-mail
    From: "bradley.st" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Date: Wed, 10 Feb 2010 07:09:10 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 38
    Message-ID: <3...@p...googlegroups.com>
    References: <hkth1h$2hu$1@inews.gazeta.pl> <0...@n...onet.pl>
    <e...@t...googlegroups.com>
    <hkudhu$bmg$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 208.125.245.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1265814550 24843 127.0.0.1 (10 Feb 2010 15:09:10 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 10 Feb 2010 15:09:10 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: p23g2000vbl.googlegroups.com; posting-host=208.125.245.226;
    posting-account=UN1PVAoAAADUa5JvDgJnRHL92NHa6IL6
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
    2.0.50727),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:517872
    [ ukryj nagłówki ]

    On 10 Lut, 08:49, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:
    >
    > Chyba żarty sobie robisz... Ja od miesiąca z uporem maniaka czytam o
    > systemie bankowości w USA. Żeby się nierozwodzić, np. pogooglaj "walmart
    > money card", albo dokładniej "walmart money card activation problem". Albo
    > opninie nt. NetSpend - jakiekolwiek. Albo coś bardziej
    oficjalnego:http://finance.yahoo.com/banking-budgeti
    ng/article/108801/the-least-t...
    >
    > Polsko-grecki Polbank to pikuś. PKO chyba też...
    >

    Ale (z calym naleznym szacunkiem) w przeciwienstwie do Ciebie, ja
    aktywnie korzystam z roznych systemow bankowych po obu stronach
    Atlantyku. I mam porownanie na biezaco i na zywo.O ile oczywiscie nie
    sposob nie dostrzec roznic technologicznych, nie sposob rowniez nie
    zauwazyc roznic dotyczacych obslugi klienta i poejscia do
    rozwiazywania problemow.

    Spojrz na niektore wpisy na pbb. Ktos placze bo zgubil komorke z
    zarejestrowanym numerem do oddzwaniania i co ma biedny zrobic bo nie
    moze isc do oddzialu a nie ma dostepu do konta. Komus "system"
    naliczyl jakas oplate za cos. "System" zablokowal karte. Ktos staje na
    glowie zeby mu karte "system" wydal. Ja nie mam takich problemow. I
    nie ma ze "na chwile obecna nie ma takiej mozliwosci" (to moj
    "faworyt", mBank). Dzwonie, rozmawiam z czlowiekiem i wszystko
    funkcjonuje jak powinno. Moze mam szczescie, ale dotad nie mialem
    powodow do narzekan.

    Moj numer konta (lacznie z ABA) ma duzo mniej niz 26 cyfr - i to tez
    dziala. Tabela oplat w moim banku zajmuje pol strony formatu A4. Moj
    "Pesel" to 9 cyfr, a nie 11. I tak dalej...

    Jesli chodzi o przyklad uslug bankowych Walmartu, to - jak pozotale
    uslugi i produkty - nie jest to oferta najwyzszej jakosci, bo jest
    skierowana do specyficznej grupy. "Duzo i tanio". Pomysl co by bylo
    gdyby jakas SuperBiedronka w Polsce zaczela bawic sie w bank.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1