eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAmeryka idzie do przodu!Re: Ameryka idzie do przodu!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.gigane
    ws.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!f8g2000vba.googlegroups.com!not-fo
    r-mail
    From: "bradley.st" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Date: Wed, 10 Feb 2010 07:25:45 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 19
    Message-ID: <0...@f...googlegroups.com>
    References: <hkth1h$2hu$1@inews.gazeta.pl> <0...@n...onet.pl>
    <e...@t...googlegroups.com>
    <hkudhu$bmg$1@inews.gazeta.pl>
    <3...@p...googlegroups.com>
    <hkuikn$nbp$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 208.125.245.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1265815545 716 127.0.0.1 (10 Feb 2010 15:25:45 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 10 Feb 2010 15:25:45 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: f8g2000vba.googlegroups.com; posting-host=208.125.245.226;
    posting-account=UN1PVAoAAADUa5JvDgJnRHL92NHa6IL6
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
    2.0.50727),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:517874
    [ ukryj nagłówki ]

    On 10 Lut, 10:16, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > bradley.st pisze:
    >
    > > funkcjonuje jak powinno. Moze mam szczescie, ale dotad nie mialem
    > > powodow do narzekan.
    >
    >    Tak jak większość uczestników europejskiego systemu bankowego.

    JEZELI technologia dziala bezwypadkowo i jest "dobrze
    naoliwiona" (tzn. nie wymaga kontaktu z pracownikiem banku). Jesli w
    gre wchodzi element ludzki po drugiej stronie kontuaru, to moje - i
    moich znajomych - doswiadczenia przemawiaja na korzysc obslugi klienta
    w Stanach.

    Generalnie, gdyby sie udalo polaczyc w jedno te dobre rozwiazania z
    Europy z tymi dobrymi ze Stanow, byloby idealnie. Na razie jest jak
    jest, kazda strona Atlantyku ma swoje wady i zalety - co absolutnie
    nie oznacza, ze ktoras jest "lepsza".

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1