eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAmeryka idzie do przodu!Re: Ameryka idzie do przodu!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.gigane
    ws.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!c10g2000vbr.googlegroups.com!not-f
    or-mail
    From: "bradley.st" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Date: Wed, 10 Feb 2010 08:49:54 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 13
    Message-ID: <f...@c...googlegroups.com>
    References: <hkth1h$2hu$1@inews.gazeta.pl> <0...@n...onet.pl>
    <e...@t...googlegroups.com>
    <hkudhu$bmg$1@inews.gazeta.pl>
    <3...@p...googlegroups.com>
    <hkuikn$nbp$1@news.onet.pl> <hkujg3$4l8$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 208.125.245.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1265820594 10303 127.0.0.1 (10 Feb 2010 16:49:54 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 10 Feb 2010 16:49:54 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: c10g2000vbr.googlegroups.com; posting-host=208.125.245.226;
    posting-account=UN1PVAoAAADUa5JvDgJnRHL92NHa6IL6
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
    2.0.50727),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:517883
    [ ukryj nagłówki ]

    On 10 Lut, 10:58, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:
    > "Liwiusz"news:hkuikn$nbp$1@news.onet.pl
    >
    > >    mbank ;)
    >
    > jak by nie patrzeć to od tej superbiedronki wiele może się uczyć.

    No nie wiem z tym uczeniem sie. Ja tam osobiscie wole miec "zacofana"
    karte bez chipa, do ktorej PIN moge ustalic przez telefon albo w
    bankomacie (ale nie przez internet) za to z kompetentna obsluga
    klienta. I w przypadku fraudu wole tez zadzwonic, powiedziec ze to nie
    ja zrobilem zakupy i dostac zwrot pieniedzy - a nie "skladac
    reklamacje" ktora "system" rozpatrzy za tydzien albo dwa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1