  • Data: 2010-02-12 09:06:24
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Lut, 03:54, zly <b...@N...fm> wrote:
    > Dnia Wed, 10 Feb 2010 04:09:15 -0800 (PST), bradley.st napisa (a):

    > Ale musisz zna nazwisko i adres :) eby zrobi przelew wystarczy numer
    > konta, nie musisz zna nazwiska i adresu :)

    Ehm, ja zazwyczaj wiem jak sie ludzie nazywaja a czasami nawet
    pamietam gdzie mieszkaja. :) Przy naglym, acz nieczestym, ataku
    amnezji, moge sprawdzic ksiazce telefonicznej albo po numerze telefonu
    w google.

    W Europie nie ma jeszcze "ksiazki telefonicznej" z numerami kont
    bankowych, prawda? :)

    > Ile znak w ma imi nazwisko i adres? :)

    Touche! Wszystko lacznie: 28. Ale to przez to -ski! :)