  • Data: 2010-02-12 09:50:53
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st"
    news:0e63b5d6-9f1e-470e-a390-aff491cca07f@28g2000vbf
    .googlegroups.com

    > A ja bym chcial opcje trzecia: "zeby bylo jak dawniej", kiedy moglem
    > pojechac do Kanady i z powrotem bez zadnych dokumentow (jezeli nie
    > prowadzilem, oczywiscie).

    Akurat taki komfort masz w Europie (i pisze to bez zadnego sakrazmu aby byla
    jasnosc). Oficjalnie dowód/dokument trzeba miec przy przekraczaniu
    "granicy", ale nikt specjalnie tego nie kontroluje - nie raz i nie dwa
    odbywalem trasy Niemcy - Polska, Niemcy - Austria, Niemcy - Francja,
    Niemcy - Holandia bez zadnych papierów w kieszeni :)