  • Data: 2004-08-11 15:39:54
    Temat: Re: Amex w millennium
    Od: Tom <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 Aug 2004, Radoslaw Dabrowski wrote:

    > Moze historia Twojego rachunku byla dla nich "podejrzana" (duzo debetow),
    > nieregularne wplywy na konto itp. Czy wynagrodzenie masz przelewane na konto
    > w Millennium? Jesli nie, to nie masz szansy dostac.

    No tak, rachunek w millennium mam tylko dlatego, ze mam blisko do ich
    bankomatow. Nie otrzymuje na to konto pensji, przelewam tam tylko 500 zl
    na poczatku miesiaca zeby wyplacac potem z bankomatow, nie mialem tam
    nigdy zadnego debetu.
    Moj podstawowy rachunek jest w multibanku i bardzo mi pasuje, nie mam
    ochoty sie nigdzie przenosic. Millenet to moj rachunek pomocniczy :)

    Nie wiem po co w takim razie zaswiadczenie z pracy o wysokosci dochodow i
    podpisywanie oswiadczenia ze nie mam zadnych innych obciazen... smieszny
    bank.

    Tom.