  • Data: 2009-12-15 11:30:53
    Temat: Re: Amibrokerowskie alerty na E'mail ....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > odświeżanie wykresu to co innego
    > domyślnie chyba co 3 lub 5 sekund się odświeża i w innym miejscu się to
    > ustawia

    No to jeszcze cię pociągnę za język odnośnie wypowiedzi:
    " ja mam na własnej domenie i serwerze, a wszystko wisi na netarcie
    "nazwa.pl"

    Czty zwykły śmiertelnik jest w stanie sobie cos takiego skonfigurować, czy
    raczej trzeba do tego jakiego szpeca-informatyka z "wielką głową" ?.

    P.S. Którego rodzaju logowania do serwera z podanych w starej wersji AMI
    używasz ?
    http://hyy.pl/images/26bez_tytu_u.jpg

    "
    [...]