  • Data: 2010-06-17 08:52:19
    Temat: Re: Analitycy DM BZ WBK - kto zna większych kretynów?
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WK" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    news:b9e6ba01-8b99-4711-bc45-3ef1ab2e5374@q12g2000yq
    j.googlegroups.com...
    Oj, tylko widać jak mało z tego wszystkiego rozumiesz.
    Pewnie nie pomyślałeś o względach podatkowych, i zapewne nawet nie
    przeczytałeś całego raportu, tylko nagłówek.
    -----------------------------

    Wytłumacz mi względy podatkowe. Na razie to prezentujesz myślenie typowe dla
    luzerów mających co roku straty na PIT.

    Zapłacę 19% od dywidendy, alb o 19% od zysków. Bez różnicy. Na dzień
    dzisiejszy jestem do przodu. Tepsa spadła mniej niż dywidenda, a w ciągu
    roku z dużym prawdopodobieństwem wzrośnie co najmniej o 10%. Dla mnie to
    wystarczy.

    Szkoda że takie miernoty to czytają, strach coś napisać.
    Manipulacja, bezczelność czy zawiść i głupota?

    Odezwał się "doradca podatkowy".

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/