    From: macieks <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Analiza FW20
    Date: Thu, 30 Jul 2009 11:40:26 -0700 (PDT)

    On 30 Lip, 19:18, Paweł Andziak <g...@g...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > w ujęciu dziennym FW20 od 14 lipca znajduje się w trendzie wzrostowym,
    > na co wskazuje dodatnia różnica pomiędzy 5-cio a 10-cio okresową
    > wykładniczą średnią kroczącą. Od 27 lipca mieliśmy do czynienia z
    > niewielką korektą z minimum wczoraj na poziomie 2023 punkty (poziom
    > ostatniego silnego oporu z 12 czerwca). Kurs przebił dzisiaj poziom
    > ostatniego lokalnego szczytu (27 lipca) z maksimum na poziomie 2142
    > punkty, osiągając na zamknięcie sesji 2150 punktów. Przebicie oporu na
    > poziomie 2142 może być sygnałem dalszych wzrostów.

> [...]

    Dla mnie 4-5 pkt to nawet nie połowa szumu, a to jest twój SL.
    I dla raptem 10 punktów różnicy masz 2 różne strategie? Open może się
    zmienić o taką wartość pod wpływem jednego zlecenia w USA, które
    zmieni ich fut o np. 0,2%. Czysty przypadek.
    Obawiam się, że chcesz pograć na FW20 jak najmniejszym ryzykiem i
    kosztem. A to właśnie doprowadzi do sporych kosztów (prowizja to
    połowa SL) , z mizernym zyskiem.

    Ale to jest moje zdanie, nie gram daytrading :)

    ps. zawodowo napisane: "na co wskazuje dodatnia różnica pomiędzy 5-cio
    a 10-cio okresową wykładniczą średnią kroczącą" :)
    i dobrze się te średnie na wykresie prezentują.