  • Data: 2008-08-21 11:36:58
    Temat: Re: Ankieta
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl.WYTNIJ.TO> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:
    > Witam,
    > Jestem studentką V roku Politechniki Częstochowskiej studiującą
    > marketing i zarządzanie. Piszę pracę magisterską na temat poziomu
    > zadowolenia społeczeństwa ze wzrastających usług bankowości
    > elektronicznej.
    > Zwracam się z prośbą o wypełnienie ankiety znajdującej się pod adresem
    > http://fidura.i365.pl/kasia/ Zapewniam, iż ankieta ta jest anonimowa,
    > a wyniki z niej uzyskane zostaną wykorzystane jedynie w celach
    > naukowych.

    Wypelnilem. Niektore pytania lekko dziwne, no ale niech bedzie.

    P.S. Gdyby nie to, ze pko bp ma duza siec bezprowizyjnych bankomatow, nawet
    bym nie chcial na nich ^%$^%%$. Mieszkam w malym miescie i nie oplaca mi sie
    miec innego konta, w innym banku. 5,40 za prow. rach. + 2 zl za ipko to
    zdzierstwo, 0,50 zl za przelew to tez zadna rewelacja. Za te pieniadze nie
    dostajemy nic wiecej, czego nie ma w innych bankach.

    --
    ra9om1ak
    ra9om1ak[MAUPA]gazeta.pl