    From: "qaz" <q...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ankieta do doktoratu
    Date: Tue, 21 Oct 2003 21:16:36 +0200

    napisał w wiadomości news:bn2t8f$cii$1@news.onet.pl...
    > Witam!
    >
    > W imieniu mojej kolezanki mam ogromna prosbe o wypelnienie ankiety, ktorej
    > wyniki posluza do pisanego przez nia doktoratu.
    > Ankieta znajduje sie pod adresem:
    > http://ankieta.amra.pl
    >
    > "Jest ona skierowana do osób obsługujących swój rachunek bieżący w banku
    > przez Internet i ma na celu zbadanie zadowolenia z korzystania z tego typu
    > usług. Jej wyniki posłużą jako naukowy materiał badawczy do pracy
    > doktorskiej. "
    >
    > Jako, ze na pbb jest duzo osob z kilkoma rachunkami ;) chodzi o ten
> [...]

    Ja rozumiem ze kazdy stara sie realizowac cel swojej pracy, tworzy do tego
    cala metodyke jej pisania. Stosuje materialy pierwotne i wtorne jak ankieta,
    ktora, to fakt, jest prosta i malo kosztowna forma badania ale na milosc
    Boska jezeli ktos ma problemy z jej stworzeniem to niech nad tym posiedzi.
    Wlasciwsze by bylo gdyby ta osoba poruszyla problem trafnosci pytan
    zawartych w ankiecie na forum.
    Prosze wybaczyc, ale czy to jest ankieta majaca dostarczyc informacji na
    okreslony temat? Jezeli tak to jaki, bo z zakresu i ilosci pytan stawianych
    wnioskuje, ze doktorant jest na etapie poszukiwania problemu. Opracowanie
    ankiety wymaga duuuuuuzej wiedzy, taktu i znajomosci srodowiska do ktorego
    ankieta jest skierowana!!!!
    Nalezalo zatem poznac te srodowisko, przeprowadzic badania pilotazowe
    sluzace udoskonaleniu narzedzi diagnostycznych, a dopiero po nich przekladac
    ankiete do wypelnienia szerszemu gronu. Takie sa zasady. Droga na skroty
    nie zawsze jest ta wlasciwa.
    Cale szczescie ze istnieja jeszcze recenzenci :)
    Pozdr