  • Data: 2014-12-27 10:40:17
    Temat: Re: Anonimowe platności
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 27 Dec 2014, Krystek wrote:

    > W dniu 2014-12-27 02:43, Imka pisze:
    [...]
> [...]
    ne-pre-paid/karty-z-doladowaniem/karta-prepaid-z-dol
    adowaniem.html#tab_rodzaje_kart

    > Jeszcze te, ale w warunki się nie wczytywałem:
    > <http://www.pekao.com.pl/indywidualni/prepaid/>
    > <http://www.ingbank.pl/indywidualni/karty/karta-maes
    tro-przedplacona>

    ING - trzeba podpisać umowę - odpada.
    PKO - dane weryfikuje przez telefon jakiś konsultant
    Najlepiej wygląda ta karta BZ WBK, bo można ją wysłać listem ekonomicznym,
    w dodatku polecnoym ale i tak trzeba zorganizować jakiś adres pocztowy i
    ktoś musi odbiór przesyłki podpisać, co jest już sporym utrudnieniem, ale
    to ewentualnie jest jakaś sensowna opcja.

    No fajnie by było jakby można sobie było taką kartę wygenerować na żądanie
    bez podawania adresu pocztowego i zasilać bitcoinami / SMSami premium albo
    we wpłatomatach.