  • Data: 2006-03-10 18:45:00
    Temat: Re: Apel do użytkowników LukasBank
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lucas <l...@p...com> napisał(a):

    > A ja bym jeszcze dodal mozliwosc wlasnego sortowania platnosci
    > oczekujacych (np. przez klkniecie w naglowek), bo teraz sa w kolejnosci
    > definiowania, co czesto zaciemnia mi obraz oczekujacych mnie wydatkow.

    O tak! To taka zmiana z cyklu mała rzecz a cieszy.
    To ja idąc za ciosem dodam jeszcze, sortowanie listy odbiorców
    alfabetycznie, a nie po kluczu dodania rekordu /BTW, to chyba jakiś
    projektant ortodoks wymyślił, albo minimalista śjakiś nieprzeciętny :^) /.
    Jeszcze jest niedociągnięcie, prawdopodobnie konwersji danych między
    systemami. Na liście odbiorców pole Data ostatniej płatności jest wypełniane
    tylko dla przelewów zdefiniowanych w nowym systemie. Dla płatności
    zdefiniowanych wcześniej pole to pozostaje puste, więc jeśli ma się
    zdefiniowane jakieś płatności cykliczne, to trzeba redefiniować żeby
    działało poprawnie.

    Miłego dnia
    Tomek