    From: "haze" <a...@t...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Apel o pomoc dla POWODZIAN
    Date: Tue, 8 Jun 2010 11:08:26 +0200

    Ok, ja podaruje mojego jednego zwyczajowego STOP LOSA

    Pozdrawiam,
    starhaze

    PS: I taka sugestia dotycząca motywacji:
    95% traci bo ma problem ze STOP LOSAMI.
    Ja się pozbyłem tej wady, dzieki temu że raz na miesiąć
    ofiarowuje jednego STOP LOSA na jakiś bieżący cel,
    który organizuje los na świecie. Na początku było cięzko, migałem się,
    wymyślałem różne przeszkody, np że to za dużo, że w sumie
    to nie ma komu dać, albo że ci którzy dostaną to i tak zmarnują.
    Teraz jest już lepiej, a i konsekwencja w stawianiu stop losow na giełdzie
    wzrosła.
    W sumie co to jest jeden stop losik jaki i tak teoretycznie nie
    powinniśmy się przejmować i żąłować choćby i zdarzyły się nam
    3 pod rząd.