    From: "NKAB -" <n...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Apel o pomoc dla POWODZIAN
    Date: Thu, 10 Jun 2010 05:50:52 +0000 (UTC)

    Oczywiście mogę tutaj wyjść na totalnego cynika ale ja osobiście
    doceniam ludzi, którzy pracują bez wynagrodzenia na rzecz innych,
    których dotknął los.

    Bardzo przjaźnie patrzę na takie działania jakie robi np pani
    Ania Dymna i jestem przekonany, że z jej strony jest wszystko
    w porządku. Szkoda tylko, że nazywa się to fundacja.

    Przykładem dorego działania jest również Orkiestra Świtątecznej Pomocy,
    ale już bardziej podoba mi się od strony zdobywania wiedzy o skali przkrętów
    i/lub nieudolności organizacyjnej ze strony rządów RP.
    Zauważcie, że potężną kasę rząd dostaje od obywateli miesiąc w miesiąc
    i jeszcze musi do ZUSu dopłacać!

    Orkiestra również powinna być przykładem na rozwiązania systemowe w RP.
    Jest przykładem jak dobre może być jednowładztwo.
    Owsiak opracował system, natępnie ten system wdrożył, uczestniczył
    osobiście w realizacji swojego pomysłu.

    Dlaczego kanydaci na prazydentów pierdolą jak nam będzie dobrze jak ich
    wybierzemy, ale żadnego konkretnego rozwiązania np na ZUS żaden z nich
    nie przedstawi. Bo oni nie jest tym zainteresowani. Zresztą cały czas
    byli i są u władzy dlaczego to wszystko trwa bez żadnych zmian na lepsze?

    Z TV co raz dobiegają nas informacje, że rządy tak naprawdę nie lubią
    organizacji, które rzeczywisty pomagają ludziom w trudnej sytuacji.

    Żałosne jest, że w reklamach mówi cię wprost, że niepełnosprawni są
    bardziej wydajni niż zdrowi. To straszne propagowanie niewolnictwa,
    ci ludzie powinni miec możliwość jakiejkolwiek realizacji nawet gdy
    przedsiębiorca czy państwo miałoby dopłacać do takiej działaności.

    Jesteśmy chorym państwem, pwodzianie dostaną pożyczki na domy,
    a miejscowe władze dotacje na odtworzenie majątku.

    Andrzej.