eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAquarius - pytankaRe: Aquarius - pytanka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Aquarius - pytanka
    Date: Fri, 19 Sep 2003 15:14:43 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 28
    Sender: g...@p...onet.pl@22-bem-1.acn.waw.pl
    Message-ID: <bkev10$rpg$1@news.onet.pl>
    References: <bkd7mt$rte$1@inews.gazeta.pl> <bkdber$ra5$1@news.onet.pl>
    <bkdd8h$2lk$1@foka1.acn.pl> <bkdga4$6as$1@news.onet.pl>
    <bke5jh$fbk$1@nemesis.news.tpi.pl> <bkej97$ja3$1@news.onet.pl>
    <bkeo2a$9bt$1@atlantis.news.tpi.pl> <bkeqd8$dan$1@news.onet.pl>
    <bkerej$psq$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 22-bem-1.acn.waw.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1063976800 28464 62.121.80.22 (19 Sep 2003 13:06:40 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 19 Sep 2003 13:06:40 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1196
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1193
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:260232
    [ ukryj nagłówki ]

    "Darek" <g...@p...fm> wrote in message
    news:bkerej$psq$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Akurat z uslug Multi jestem bardzo zadowolony.
    > Najwyrazniej zle mnie zrozumiales. Kazda infolinia kazdego banku to strata
    > czasu jesli chodzi o sprawy bardziej skomplikowane. wiec nalezy korzystac
    z
    > niej rzadko i nie robic sobie nadziei. Rotacja ludzi w takiej infolinii
    jest
    > bardzo duza.
    > w sprawach prostych infolinia dziala bardzo dobrze.
    >
    Nie spierajmy się :)) [sztama]
    Ty zostałeś widocznie potraktowany lepiej niż ja i każdy z nas ma inne
    doświadczenia w kontaktach z Multi. Mnie doradca Aquariusa (bezpośrednio w
    oddziale) przedstawił sprawę tak jak opisałem (nie jest to moja
    interpretacja ani wymysł). Skoro mają "dziwnych" doradców, których
    stwierdzenia potwierdza Infolinia to mają też co najmniej o jednego klienta
    mniej - mnie.

    Inną kwestią jest funkcja infolinii.
    Ja uważam że powinna być ona w 100% równoważna rozmowie bezpośrednio w
    oddziale.
    No ale każdy ma wolny wybór co do sposobu załatwiania spraw.

    pozdrawiam
    Grzegorz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1