eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiArbiter bankowy druga rocznica za mnąRe: Arbiter bankowy druga rocznica za mną
  • Data: 2014-01-16 19:10:33
    Temat: Re: Arbiter bankowy druga rocznica za mną
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "xbartx" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:lb952v$8n4$...@n...news.atman.pl...

    > Swoją drogą co tu dalej robić. Mam złożyć skargę na arbitra np. do KNF,
    > że nie chce rozpatrzeć mojej skargi? Mam brnąć w pokrętne kombo czyli
    > skarga na skargę? Zapomnę w końcu o co poszło ;)

    Proponowałbym wysłać kilka maili, bo straty czasu na wysyłanie papieru oraz
    straty pieniędzy na opłaty pocztowe nie jest to warte. Zabawiłbym się przy
    tej okazji z euro-biurokracją, bo te maile zapewne spowodują serię
    bezsensownych pism z instytucji do instytucji, które powinieneś dostawać do
    wiadomości i prawdopodobnie będzie się z czego pośmiać.

    A maile z naprawdę krótkim opisem sytuacji i niewinnym pytanie na końcu co
    powinieneś w takiej sytuacji zrobić, skierowałbym na adresy:
    1) ogólny adres polskiej KNF;
    2) ogólny adres ZBP
    3) adres piotr.galazka [at] zbp.pl - to jest polski przedstawiciel ZBP przy
    EBF.
    4) jak to kartowa reklamacja, to do polskiego przedstawiciela organizacji
    rozliczającej kartę (odpiszą prawdopodobnie, że skierowałeś to pod zły
    adres, ale do Arbiter i tak napiszą o co tu chodzi), z pytaniem czy Arbiter
    podejmowała w tej sprawie jakiekolwiek czynności.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1