  • Data: 2010-04-26 17:23:44
    Temat: Re: Aresztowac go !
    Od: "maniana" <g...@c...es> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
    news:hr4etb$thg$1@news.onet.pl...

    > Nie udawaj ciemniaka.

    ty ciemniakiem jesteś jeżeli uważasz że:

    > w cache googla jest wrzucona podrobiona strona z TVP info (05:57
    > 10.04.2010)
    > http://74.125.77.132/search?q=cache:9t0ePBp0bWkJ:www
    .tvp.info/informacje/polska/oredzie-marszalka-sejmu-
    do-polakow/1643874+oredzie+Komorowskiego+do+narodu+t
    vp+info&cd=2&hl=pl&ct=clnk&gl=pl

    > nie mam pojęcia jak, ale to chyba sprawa dla prokuratury w tym momencie

    to taki sam bełkot jak tego deq czy jak mu tam
    i nie ma się co obrażać, to stwierdzenie faktu, podobnie jak to, że pismaki
    z TVP Info to elektorat tuska, ewentualnie SLD, a nie Jarosława
    Kaczyńskiego. Każdy kto ogląda może sam zobaczyć jak te dziennikarskie wszy
    zwijają się żeby tylko dopierdolić PiS i Jarosławowi Kaczyńskiemu.