  • 1. Data: 2010-04-24 18:03:13
    Temat: Aresztować go !
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    http://niezalezna.pl/article/show/id/33267

  • 2. Data: 2010-04-24 18:09:57
    Temat: "Charlie delta": Odszkodowania dla (firm) poszkodowanych przez nielegalną żałobę narodową
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Charlie delta <c...@g...com> pisze:
    > http://niezalezna.pl/article/show/id/33267

    No to jakich odszkodowań mogą domagać się firmy poszkodowane przez
    nielegalnie wprowadzoną przez uzurpatora Komorowskiego żałobę narodową i
    jak wpłynie to na ich kurs giełdowy?

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Gdy prosi cię nieprzyjaciel, spełń jego prośbę,

  • 3. Data: 2010-04-24 18:34:16
    Temat: Re:
    Od: "jan kowalski" <m...@N...gazeta.pl>

    a temu tylko mamona w glowie....

    jak jej nie masz to i nie bedziesz mial....

  • 4. Data: 2010-04-24 18:55:21
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "jan kowalski" <m...@N...gazeta.pl> pisze:
    > a temu tylko mamona w glowie....
    >
    > jak jej nie masz to i nie bedziesz mial....

    Ja się zajmuje profesjonalnie zwalczaniem spamu emailowego.
    Wiec zapewne mój próg tolerancji dla postów NTG (Nie na Temat Grupy)
    jest niższy od przeciętnej bo *dla mnie* (osobiście) to tylko chamski
    *spam*. Nie po to są *osobne* grupy pl.soc.polityka i pl.biznes.wgpw
    żeby się *tu* wpierdalać na chama w zabłoconych gumiakach z polityką
    bez oczywistego (i najlepiej szybkiego) przełożenia na giełdę.

    Może kiedyś coś tam zrobią Komorowskiemu po uznaniu że się pospieszył z
    objęciem obowiązków prezydenta RP. Tylko że PO ma taką przewagę że
    szybko to nie będzie wiec najbliższe *teoretyczny* punkt "przełożenia"
    to przyśpieszone wybory prezydenckie. Jakoś nie obstawiam żeby to miało
    w nich jakieś wyraźnie dostrzegalne znaczenie.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Wielbłąd nie widzi swego garbu.

  • 5. Data: 2010-04-24 19:10:26
    Od: "jan kowalski" <m...@N...gazeta.pl>

    a ja niechce zeby czerwononosy byl preziem
    mam dosc juz pijakow i konfidentow...

  • 6. Data: 2010-04-24 23:19:37
    Temat: Re: Aresztowac go !
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Uzytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > http://niezalezna.pl/article/show/id/33267

    siedziec powinien juz teraz tusk i klich jako odpowiedzialni za zaniedbania
    przy organizacji wizyty prezydenckiej.
    Mam nadzieje, ze ten ryzy smiec lubi seks analny; jako zwolennik PO nie
    powinien miec tego typu kompleksów.

    Kto pamieta jak tusk zabieral ochrone BOR'u rodzinie prezydenta? miedzy
    innymi matce prezydenta i bratu Jaroslawowi?
    Teraz zaplanowal i zrealizowal wspólnie z kacapem zamach na najwazniejsze
    osoby w Panstwie.

    Ja bym chcial wiedziec jak na stronie TVP Info znalazlo sie oredzie WSIowej
    wasatj kwoki jeszcze przed "wypadkiem" w Smolensku, data przy oredziu, to
    data opublikowania lub ostatniej edycji (jezeli tak byla), komorowski musial
    miec napisane oredzie dzien wczesniej skoro google zapisalo kopie z data
    10.04.2010 05.57 rano.

    http://74.125.77.132/search?q=cache:9t0ePBp0bWkJ:www
    .tvp.info/informacje/polska/oredzie-marszalka-sejmu-
    do-polakow/1643874+oredzie+Komorowskiego+do+narodu+t
    vp+info&cd=2&hl=pl&ct=clnk&gl=pl

  • 7. Data: 2010-04-25 09:26:54
    Od: fatso <f...@n...com>

    jan kowalski wrote:
    > a ja niechce zeby czerwononosy byl preziem
    > mam dosc juz pijakow i konfidentow...

    "czerwononosy" Pan Hrabia to skad inad bardzo uzyteczny moze byc
    czlowiek- on ma to zapisane
    juz w genach. Ilekroc bywalem u mojego stryja na Gunnersbury Cemetery w
    Londynie to mialem
    wielka chec nasikac na grob Bora-Korowskiego, krewniaka obecnego p.o.
    Prezydenta.
    Onze kretyn dal prztyczka w nos Bat'ce Stalinowi a tamten nic, tylko
    sobie odczekal az Niemcy
    wyrzna 200 tys Polakow w W_wie, w tym 18 tys wyszkolonych zolnierzy
    podziemia co znali miasto
    na pamiec. Jak z takim wojskiem walczyc gdy sie ma robote z Hitlerem
    jeszcze nie zakonczona?
    Ile dywizji NKWD trzeba by odkomenderowac do W-wy, a wiemy ze one
    przeciez stanowily podstawe
    sukcesu Armii Czerwonej strzelajac do zolnierzy co sie cofali pod ogniem
    wroga. No ale Bor-Komorowski
    pomogl a wujek Adolf juz zrobil za Batk'e sam krwawa robote. Miauczenia
    Swinskich Ryjow po wojnie
    swiat zachodni skutecznie ignorowal.
    NB. moi rodzice walczyli na Zoliborzu. Przezyli.

    fatso

  • 8. Data: 2010-04-25 09:39:08
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "maniana" <g...@c...es> napisal w wiadomosci
> [...]
    .tvp.info/informacje/polska/oredzie-marszalka-sejmu-
    do-polakow/1643874+oredzie+Komorowskiego+do+narodu+t

    Kolejna teoria spiskowa.
    A slyszales o czyms takim jak strefy czasowe? I czy zdajesz sobie sprawe z
    tego, ze jak w Polsce jest okreslona godzina to niekoniecznie na calym
    swiecie jest ta sama?

    Pozdrawiam

    Darek

  • 9. Data: 2010-04-25 10:12:12
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    DJ <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > A slyszales o czyms takim jak strefy czasowe? I czy zdajesz sobie sprawe z
    > tego, ze jak w Polsce jest okreslona godzina to niekoniecznie na calym

    A Ty w takim razie jesteś kolejnym wprowadzającym szum/chaos informacyjny w
    tej sprawie ;p

    Wg Ciebie wg jakiego czasu 'idzie' serwis www.tvp.info? Wg czasu polskiego!
    Katastrofa pod Smoleńskiem zdarzyla się 10.04.2010 między 8 a 9 czasu polskiego.
    W w/w artykule przecież to nie google wskazuje datę publikacji 10.04.2010 g.
    5:57 tylko serwis tvp.info. Pomyśl zanim coś odpiszesz..

  • 10. Data: 2010-04-25 10:40:24
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    kurwa mac az musze jednal napisać słowo

    w cache googla jest wrzucona podrobiona strona z TVP info (05:57 10.04.2010)
    http://74.125.77.132/search?q=cache:9t0ePBp0bWkJ:www
    .tvp.info/informacje/polska/oredzie-marszalka-sejmu-
    do-polakow/1643874+oredzie+Komorowskiego+do+narodu+t
    vp+info&cd=2&hl=pl&ct=clnk&gl=pl

    nie mam pojęcia jak, ale to chyba sprawa dla prokuratury w tym momencie

    oryginał wygląda tak (06:13 11.04.2010)
    http://www.tvp.info/informacje/polska/zegnamy-poslow
    -generalow-pilotow/1643874

    mozna to sprawdzic cofając sie po numerach stron, i tak na przykład
    wczesniejsza
    http://www.tvp.info/informacje/polska/zegnamy-poslow
    -generalow-pilotow/1643865

    ewidentnie też jest z 11.04

    dopiero
    http://www.tvp.info/informacje/polska/zegnamy-poslow
    -generalow-pilotow/1643849
    jest z 10.04, ale też mówi o katastrofie

    Wrcając do pierwszego linka, z cache jest przy tym opis google:
    "Zdjęcie przedstawia stan strony z 21 Kwi 2010 12:19:35 GMT."

    Czyli 21 kwi ktos na stronie 1643874 zmienił datę na wcześniejsżą, a gdy
    wskoczyła do cache googla przywrócono poprzedni stan.
    Byle informatyk w TVP mógłby wykonac taki wist.

    Wniosek prosty, ci ludzie tutaj w ogóle nie protestowali jak było pisane o
    małym karzełku żeby go wjebać do grobu Bieruta, Kalksteinie czy zdrajcy
    narodu. Ani słowa riposty.

    Więc o co im chodzi? pomyślcie, to bardzo proste.