  • Data: 2011-09-23 19:23:19
    Temat: Re: Armagedon.
    Od: "skippy" <s...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    > Ogólnie piszesz krótkie zdania i stosujesz skróty myślowe, których mój
    > mały
    > móżdżek nie jest czasem w stanie objąć.

    krótkie zdania...

    Metoda stosowania długich wywodów, potem ich piętrowego cytowania i wcinania
    odpowiedzi na wiele wątków w jednym poście jest dla mnie nieczytelna.
    Może dobra na forum, ale nie tu gdzie raczej chodzi o treściwość i gdzie
    nikt nie bedzie analizował tych pięter i ciągu dyskusji co i skąd się
    wzięło.
    Chyba, że ktoś to chce wykorzystywać.

    Wybieram istotne zagadnienie co do którego chcę dyskutować w miarę
    treściwie, przy czym staram się nie wyrywać go z kontekstu (w sensie zmiany
    istoty rzeczy). Pietrowa dyskusja z mnożeniem wątków w ejdnym poście
    powoduje narastanie nieczytelności całości.

    Piszę to wyłącznie gwoli informacji, bo się nie zmienię pod tym względem.

    BTW juz któryś raz się denerwujesz że się z Tobą nie zgadzam.
    Przepraszam, ale nic na to nie poradzę.
    Po prostu po tych rzeczach, nawet długich wywodach, z którymi się zgadzam
    nie cytuję ich i nie piszę "tak, masz rację".
    Ale nie ma problemu, jeśli to ważne to co jakiś czas mogę:)

    Mi nie przeszkadza że się ze mną nie zgadzasz, bez obaw nie zdenerwuję się:)