  • Data: 2011-10-06 18:55:45
    Temat: Re: Armagiedon c.d....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Też zauważyłem, a nie spodziewałem się. Chodziło mi o to, że nie możemy
    > już
    > się wybić, jeżeli SP500 ma do pokonania tyle oporów. Jutro kluczowa sesja,
    > policz sesje ostatniego boczniaka, chodzi mi o 39,26, 13, 22, 11. Ładnie
    > wygląda. Obstawiam spadki.

    Na chwilę obecną (nie chwalić dnia przed zachodem słońca) ze świec nie widzę
    kompletnie żadnych przesłanek za tym żeby miało przestac rosnąć. 50%-towy
    fibon padł bez zająknięcia, świece ładne równe.

    Tego czego bym się obawiał to lini trendu...:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9522bfe41a
    21a571.html

    ..ale wydaje mi się że ona padnie, bo nie po to wchodziłby większy gracz na
    FW żeby teraz miało zacząć spadać. Ogólnie to na SP&500 całkiem realny
    wydaje misię poziom 1205.

    Jak będzie to zobaczymy. Rynek i tak zawsze będzie miał rację :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/