  • Data: 2010-05-09 18:52:17
    Temat: Re: Astrobiznes
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    skippy <a...@n...ma> napisał(a):

    > Na różowo prognozowałem wtedy, gdzie kończy sie wykres, jesteśmy na żółtej
    > kropce.
    > Oczekiwałbym 1250-1300 po ew. pogłebieniu tej mini-korekty i to będzie
    > koniec fali (1) liczonej od lutego-marca 2009. Być może M nie zrobią i
    fala
    > (2) juz leci, ale to szczegół.
    >
    > http://ifutures.pl/download/file.php?id=7862

    Kreska, którą ja narysowałem na razie zadziałała. Mam jednak obawy, że to
    tylko chwilowe odbicie, bo waga pierwszęgo wykresu jest większa. Poniżej
    2280 jutro może oznaczać głębszą korektę. Osobiście liczę na 2281, przy
    otwarciu 2326.
    Poza tym 2600 wynikało z innych obliczeń, z wartościami typowymi dla
    odwrócenia. Nie jestem w stanie powiedzieć jak głęboko spadnie, ale nie mam
    sygnału odwrócenia. Byłby, gdyby w piątek było 2319 zamiast 2285.

    kc