    From: Endriu <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Astrobiznes
    Date: Tue, 11 May 2010 02:01:39 -0700 (PDT)

    > notowania przedsesyjne sugerują że eurusd otworzy się ze sporą luką w górę,
    > więc prawdopodobnie jakieś odbicie na indeksach będzie... ale kreski sugerują
    > że będzie to raczej miało charakter ząbką...

    A tak już odbiegając od polityki, coś mi pachnie ostrym zjazdem w dół
    po nowe minima.

    P.S. Sorry Viper za moje obelgi. Przepraszam cię - to w emocjach.
    To przez twoje niecelne "rany boskie" które jak zwykle broniło
    "jedynie słusznej michnikowskiej tezy".
    Nie można zamieniać grupy w chlew bo wszyscy pouciekają.
    Niestety na naszych oczach dzieją się takie rzeczy, że nie sposób o
    nich nie mówić.
    Gdy tylko usłyszałem pierwszy komunikat w RMF-ie o tragedii wiedziełm
    od początku że szykują się kłopoty.
    Że też musiało się to wszystko wydarzyć, że nasi nie umieli się
    zabezpieczyć.
    Teraz to już tylko gadanie .....

    Nie gniewaj się Viper....

    Endriu