  • Data: 2002-12-28 16:57:20
    Temat: Re: Automaty BPH - OT
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:aukhcj$45b$1@topaz.icpnet.pl...

    > Ciągle nie byłby to wystarczający powód; mógłbyś zapłacić chyba zwykłą VE
    > debetową z PINem.

    Pod warunkiem, ze ma sie VE. Ja np. juz od wakacji w zasadzie nie mam zadnej
    karty electronic use only ;). W domu mam co prawda delfinki [ktore wlasnie
    koncza swoj zywot] i nieaktywne Maestro. Ale zadnej z tych kart nie planuje
    wznowic. Juz od kilku lat karty elektroniczne mialy dla mnie jedynie funkcje
    bankomatowa [czasami uzywalem przy wiekszych zakupach gdy np. na charge'u
    brakowalo limitu]. W momencie gdy dostalem wypukle karty debetowe, plaskie
    staly sie bezuzyteczne.

    Maciej