  • Data: 2023-10-25 14:41:09
    Temat: Re: Automatyczna spłata KK w citku.
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Będą chcieli "printscreeny", mogę to obstawić u buka ;>
    > A kartę lepiej spłać ręcznie.

    Jak wybierałem KK i dla niej coś w stylu Zarządzaj to tam nic na temat
    automatycznej spłaty nie było.
    Ale ścieżka:
    - Usługi i Profil
    - Automatyczna spłata KK
    - Zarządzaj poleceniem automatycznej spłaty
    I tu mi się pojawia:
    Wybierz kartę dla której chciałbyś anulować polecenie automatycznej
    spłaty karty
    i do wyboru mam moją KK.

    Skoro mam wybrać anulowanie to znaczy, że mam ustawione, choć nigdzie
    nie potrafię sprawdzić jakie są parametry tej ustawionej automatycznej
    spłaty.

    Jakbym chciał zmienić to chyba muszę anulować i potem (a może można bez
    anulowania) ustawić jaka automatyczna spłata ma być i ufać, że to co się
    ustawiło to tak jest bo nie wiem gdzie to mogę sprawdzić.
    P.G.